diumenge, 23 d’octubre del 2011

Zoo

Sabeu qui és la Kela???
Aquest any, al cole fem fitxes, i la Kela n'és la protagonista.. La Kela és una zebra, i els papis havien pensat que seria xulo anar a visitar la Kela a casa seva i.... Hem anat al Zoo!!!!
Hem anat amb els tiets Eva i Josep, i ho hem passat fantàstic.
Aquí en teniu la mostra ;)

La mama i jo, rient i menjant magdalenes de l'Eva, mentre fem la cua de Súpers

Foto de família!!

La Kela és una zebra, i m'hi he volgut assemblar una miqueta a ella.. us agrado?

Aquest elefant es tirava sorra per sobre amb la trompa.. Ja li he dit que vaig amb compte, que després la seva mama li rascarà el cap a la banyera i s'empiparà com faig jo.. oi mami?

Estic impressionadíssima!!!! He conegut la Kela!!!!!

Papi, que l'has vist??? Encara no m'ho crec!!

Estàs segur, papi, que aquest animaló no fa res????? NO sé, no sé...

Amb els tiets, que m'expliquen no se què...

Sempre hi ha una estoneta per anar de parc i fer el trapella, ja sigui sola, amb altres nens o amb l'Eva


Apa, fins aqui la crònica del zoo... Hem vist mooolts animals i m'ho he passat genial!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada