dissabte, 24 de setembre del 2011

Àlbum de l'estiu III, Calp -Xixona



La darrera tanda de vacances, l'hem passat els papis i jo a Calp... Hem fet moooolta platja i piscina, i hem aprofitat per visitar als tiets i cosins de Xixona, que jo encara no havia anat!!
Aqui unes fotos..

Hola!!! Estic mooolt contenta, que estem de vacanceeeesssss!!!!

Us semblarà que estem a Sant Francisco, per la pujada.. però no, estem a Calp.. jeje ;)

Com us deia, hem anat els papis i jo.. i de seguida em vaig fer amiga d'un globus blaaau, el color que més m'agrada!!

Amb el meu amic, el globus blau :D

La postal de l'estiu


A Calp, hi havia un tren, i em va agradar molt muntar-hi amb els papis
Un tren, petito, que corria que corria...


I ara, Xixona... hi vaig fer una gran amiga, que diuen que es diu Núria, però jo li dic Virgi, i a ella ja li està bé!! Jeje... Vam xerrar una estona per tuliti, jugar amb els ninos i també al parc; ens ho hem passat molt bé juntes!!



Per la tarda, una estoneta al parc..

Jugant al pati amb la Ñeñe, que allà li diuen Marian... aviso als santjoanencs!!!


La mama, amb la prima Mari i la Maria petita, a la panxa, eh!!!!! Ah, aquesta foto l'he fet jo, que estic aprenent!!

També he estat amb els cosinets Alberto i Vane, però no en tinc fotos!!!!! Escolta, Vane, crec que tu tens fotos a la teva camara, no???... Vamos, sabeu que us dic, que no us queda més remei que venir a fer-vos fotos amb mi, que això no pot ser!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada