dilluns, 27 de juny del 2011

Adeu Papi!!!

Han sigut tres dies molt intensos amb els papis. No hem parat ni un moment!

Dijous la revetlla amb els petards. Al principi, veure els colors que sortien em va agradar, però després vaig tenir una mica de por de tot el soroll que feien, aixi que li vaig dir als papis d’anar ràpid a casa a dormir.

Divendres un dia de piscina amb els cosins a casa dels avis… va ser molt xulo aprendre a llençar-se de bomba en la meva piscineta petita, mentre veia als cosins com disfrutaven en la gran. Al final vaig ficar els peus jo també, encara que l’aigua estava molt freda. Com eren les festes de Sant Joan, vam quedar amb la Abuela i el cosinet Caillou per anar a la fira. Li vaig dir al Isaac que vingues, així ho podríem passar millor. Va ser molt divertit pujar als cotxets i veure com el Raúl i l’Isaac s’ho passaven molt be. Al final vam sopar una mica tard… però ja se sap… són les festes!!

Dissabte dinar a casa de la Abola. Va fer un arròs molt bo, encara que a mi el que realment m’agrada són les magdalenes del papà. Están boíssimes! Vaig estar jugant moltíssim amb l’Abola al seu pati… al final estava ella més cansada que jo, oi que si Abola? Quan va marxar el sol, vam sortir al parc una estona i la Molili em va comprar una pistola d’aigua, mai havia tingut cap! Aixi que aprenent, aprenent, vaig mullar a tots els tiets i cosins! Jejejeje el Caillou volia la meva pistola que era més xula que la seva… però no em vaig deixar enredar.

La Molili també em va comprar una samarreta del Drac Brauli i un mocador pel cap.. Era molt divertit anar amb la roba de la festa dels Diables de Sant Joan. Vaig veure també els dracs treien fum pels carrers… em vaig quedar una mica sobtada, però va ser al·lucinant.

Diumenge una mica de relax… Vam quedar amb la Virgi i el Vicens per anar a la platja… però no se que passava que molta gent també volia anar com nosaltres i el papi no sabia on deixar el cotxe. Veure tanta aigua que es movia em feia una mica de por i jo preferiria estar a la meva banyereta… que per cert, amb tanta crema que m’havia posat la mama l’aigua era de color blanc… i no estava tant bona com a casa, amb el sabonet.

Quins dies tant divertits amb els papis… avui dilluns no hi havia qui m’aixeques del llit, però li he fet un regalet al papà i quan m’ha deixat a l’escola, m’he girat, li he dit adéu amb la mà i li he somrigut. Que tinguis un bon dia a la feina papi!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada