diumenge, 16 de gener del 2011

Excursió a Montserrat i cumple!!



Hola!!
Avui ha estat un dia emocionantíssim!!! Hem anat d'excursió a Montserrat, a estirar una mica les cames i que el cotxe i jo coneguessim a la Moreneta, que encara no ens havien presentat.. La veritat és que al final els plans no han sortit del tot bé, pq el cotxe no podia pujar fins a la plaça, i jo m'he adormit just abans d'arribar a la Basílica, però tot i així m'ho he passat molt rebé, rient amb els amics i veient muntanya, arbres, floretes,..
Estic desitjant repetir, a més, caminar a la motxilleta és superxulo!!!


Amb el papi...

Amb la mami..
Clapant


i amb la Moreneta


En tornar de Montserrat, correns a casa de la iaia, que hi havia el cumple de l'Oriol. Ho sento, cosinet, però se'ns a fet tard ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada