dilluns, 3 de gener del 2011

Carta als Reis


Avui m'ha dit el papa, que hem de fer la carta als reis. Ell m'ha dit al ordinador, pero jo li he convençut per fer-ho també en paper, aixi que aquesta és la meva carta:
Estimas Reis d'Orient:
Em dic Maria i aquest és el primer any que em dirigeixo a visaltres, ja que l'any passat era molt petita.
Els papes m'han explicat qui sou, encara que és difícil d'entendre aixi que us trataré de vostés.
Quan veniu? És que no m'ha quedat clar.
Bueno, demanar, no se que demanar. La veritat és que tinc de tot; Joguines en tinc i moltes, potser m'agradaria més unes galetes amb xocolata, que el papa no em vol donar. Per el Mickey i per la Minie demano roba nova i per la Kitty un llaçet de color blau. Pels mesu papis salut que m'han de cuidar molts anys i per la resta de la família (avis, tiets i cosins) molts de petons.
Atentament,
Maria Duque


A veure si podem entregar la carta avui!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada