diumenge, 28 de novembre del 2010

Quina festassa!!!!!

Avui ha estat el meu primer aniversari... Quin dia més emocionant!!!!
En despertar-me, he trobat que ahir, mentre jo dormia, els papis i els tiets de la Roca es van entretenir guarnint la casa.. mireu què xulo que van deixar tot..


Vaig pensar, que seria bo descansar abans de començar amb la marxeta del dia.. M'he assegut al sofà nou, i he posat a dormir al nino, que tbé estava cansadot de pensar el que se'ns venia a sobre...
jeje, sembla que no hem descansat gaire, perque amb tants globus i amb el solet que fa... realment el que ens venia de gust era sortir al carrer.. a estrenar la bici!!!!!

Jejeje, em pixo papi.. en serio que dius que s'ha de pedalar????

Al parc, m'hi he trobat amb els cosins, i la tata Elena ha pensat que seria maco fer-nos una foto tots quatre junts..... Luiiiiiiisssssss
Ainsss, cap a on hem de mirar??????
A veure ara.....

Res, que no hi ha manera que mirem al mateix puesto!!!! I això que no som gaires!!!!!

Del parc, cap a casa, i a posar-se ben macos per a la festa,... Què m'he de posar gorret?? No ho tinc pas clar!!

Crec que m'agrada més aquest gorro...
.. sóc una princeseta ;)

Vaig tenir molts regaltets: dels papis, dels tiets, cosins, els avis, l'abuela i la iaia... Aqui us ensenyo un dels nous companys de pis que tinc: Mickey i Minnie; primer vaig flipar una mica, pq no sé ben bé on dormen, però crec que sabré on col·locar-los...


Aqui us ensenyo a la meva iaia, som la més gran i la més petita de la festa, però riem molt plegades!!!

I, per últim, el peasso pastís!!!!!! Els papis van intentar que bufés, però jo passant de tot...
Això si, com que l'Anys i anys els va quedar molt xupi, els vaig fer un aplaudiment!!!


Fins la propera festassa!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada