divendres, 10 de setembre del 2010

Àlbum de vacances... Tarragona


Hola!!! Aquís us deixo unes fotos de les vacances amb la família, a Can Ferrer de la Cogullada, Tarragona. Vam anar a una casa rural xulíssima, amb piscinta i tot!!!
Jo vaig al·lucinar amb l'aigua: a la banyera, a la piscineta, i a la piscina gran... fins i tot vaig tornar a veure el mar, tot i que no em vaig banyar, eh!!! Allà em va sortir la meva primera denteta i em vaig anar deixar anar a quatre grapes; ah, també em vaig marejar per primera vegada... jejeje!!! Tot plegat, moltes experiències i emocions.
Van ser uns dies maquíssims amb els avis, tiets i cosins. Repetirem, oi papis??



Aquests som nosaltres a la piscineta, foto de grup!

Jo gaudint de l'aigua..
Amb son...

Juga, que juga juga juga!!!!

Nyam nyam!!!

Acabada de despertar.... quines fotos més maques fa el papi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada