diumenge, 25 de juliol del 2010

Platgeta!!!!

Aprofitant que ahir feia molt bon di i que ens aixequem d'hora ;) , ahir els papis em van portar la platgeta una estona pel matí!!!!
Jo anava ben adormideta al cotxe, i de sobte, em desperta un sorollet d'aigua però una mica estrany; Obro els ulls i trobo una banyerota ben gran als meus peus!!!
El papi m'hi va apropar, ell anava en banyador i es va posar dintre de la banyerota portant-me a coll... Com que sóc molt espavilada, he anat amb molt de compte, i cada cop que venia una onada he encongit els peus per no mullar-mels.



Després he estat jugant en una habitació molt xupi, on s'està fresquet i no toca el solet,


i més tard.. BANY!!!! M'ho he passat pipa!!!



Papis, vull repetir!!!!!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada