dijous, 1 d’abril del 2010

Preparada per a les minivacances!!!

Ei, que avui el papa agafa vacances i tindrem 4 dies de festa per sortir i passar-ho superbé!! A veure si fa bon temps i em poso moreneta!!!!
Demà, Divendres Sant, seguim amb la tradició Hidalgo i anem a passar el dia al camp.. espero poder veure què és un riu, que la mama ja m'ho ha estat explicant i em ve molt de gust escoltar el sorollet de l'aigua quan pica amb les pedretes.
El cap de setmana anem a Andorra, amb els avis i els tiets i cosins, la meva primera sortida a l'estranger,..xupiiiii!!!!
I, dilluns, La Mona!!! mhmm quines ganes de tastar la mona que em farà el padri, oi que sí Tete???

Petonets i passeu bona Setmana Santa!!

Aqui podeu veure com ja m'entretinc amb un mossegador mentre el papi condueix...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada