dilluns, 5 d’abril del 2010

Andorra!!!!


L'escapadeta a Andorra ha estat ben emocionant i farcida de primeres experiències per a mi i pels papis, doncs era la primera vegada que dormiem fora de casa des que hi vam venir de l'hospital. Per que em sentís com a casa els papes m'hi van portar alguns dels meus ninos i, com no, al llitet m'hi acompanyava el Patrick jeje!!

En arribar a l'hotel, vam veure l'habitació i tot plegat el papi em va ensenyar la neu a les muntanyes d'Andorra.. Què xulo!!!

Després tot plegat de botigues, en el cotxet i la motxila!!! Com que les compres són molt i molt cansades, abans de començar vam fer una paradeta perque els papis mengessin alguna coseta, i jo, és clar també vaig menjar.. Què bona la llet andorrana!!


El dissabte va acabar amb un banyet a la piscina de l'hotel; el meu primer bany va ser una experiència emocionant, primerament no estava gaire confiada però poc a poc, jugant amb els papis, m'hi vaig trobar més còmoda i fins i tot picant de peus..

El diumenge vam anar a fer una excursió a Engolasters, a veure el llac. Vaig anar en motxileta, per no perdre'm detall i m'ho vaig passar superbé!!



Aquesta és la meva cara resum de l'escapada!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada