dijous, 4 de febrer del 2010

Ui, des que hem obert el blog que no he pogut entrar a actualitzar-ho, i és que els papes sempre em tenen embolicada!!!
Aquesta setmaneta ha anat força bé.. He guanyat molt de pes, i ja faig 5315 grams ;)

El dilluns m'han posat les vacunes dels dos mesos i, vaja, em va fer força mal.. sort que hi era la mama per consolar-me, perque quina mala estona!!! Aquest dimecres novament al CAP, perque teníem grup de nadons; he conegut més nens i nenes del meu any, cosa guai perque hi coincidiré quan vagi a la llar bressol.. A la mama també li agrada molt, perque xerra amb altres mares i es distreu una estoneta.. en canvi, el papi no pot venir pq està treballant, però quan arriba li expliquem tot i tot..

Avui hem anat a casa de l'abuela Librada a dinar, pq és el dia que hi van tots els cosins, i així aprofito per veure'ls. M'ho he passat superbé..

Aquest cap de setmana, a veure si podem, i posem algunes fotos...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada