dilluns, 15 de febrer del 2010

Carnestoltes


Aquesta setmana és Carnestoltes, i tot i que encara sóc petitona per anar de rua, si que m'he disfressat.. He anat de Minnie, i estava molt bufona, oi??
Amb els papis vam anar a veure als cosins de Sant Joan, que anaven de grangers.. però cada cop que hi eren a prop estava adormida, de manera que no em van poder veure disfressada... Què bé que tenim el bloc per no perdre detall, eh?!


El diumenge vam anar amb la família a celebrar els aniversaris del papi, de la tata Elena i del cosinet Jordi.. Ho vam passar superbé, i vaig estar molt entretinguda al meu carretó.. aixó si, com que feia molt de fred em vaig quedar sense poder jugar al jardí.. Tornarem en primeravera ;)


També us volia explicar que, des d'ahir, pico de peus i ric mentre els papis em banyen. M'agrada molt i molt l'aigua, i l'únic que no m'agrada és sortir.. tot i que després toca sopar i aleshores sí que em poso contentíssima.
Una abraçada per tothom.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada